دانلود کامل ترین خلاصه سوالات تست رایگان کتاب رفتار مصرف کننده خریدن داشتن بودن مایکل آر سولومون,دانلود پاورپوینت چکیده جزوه pdf word کتاب رفتار مصرف کننده خریدن داشتن بودن مایکل آر سولومون
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین و جامع ترین خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده: خریدن، داشتن و بودن مایکل آر. سولومون مناسب برای تمامی دانشجویان آماه دانلود شده است.
خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون
محتویات این بسته شامل :
خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده سولومون در 99 صفحه
خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده سولومون در 119 صفحه
پرفروش ترین کتاب رفتار مصرف کننده
نوع خلاصه: کامل، باکیفیت و تایپ شده
دانلود کامل ترین خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده خریدن داشتن بودن
فهرست:
فصل 1: قلمرو مصرف کنندگان
فصل2: ادراک
فصل3: یادگیری و حافظه
فصل 4: انگیزش و ارزش ها
فصل5: خویشتن
فصل6: شخصیت و سبک زندگی
فصل 7: نگرش ها
فصل8: تغییر نگرش و تبلیغات تعاملی
فصل 9: مصرف کنندگان به عنوان حل کنندگان مسأله
بخشی از فایل
رفتار مصرف كننده:
مطالعه فرايندهاي مربوط به انتخاب ,خريد,استفاده ويا دور ريختن محصولات, خدمات, افكار و يا تجارب از سوي افراد براي برطرف کردن نيازها و اميال است .
نظريه نقش :
مصرف كنندگان بازيگران صحنه بازار هستند يك مصرف كننده ممكن است يك مصول را بخرد, استفاده كند و كنار بگذارد ولي افراد مختلف ممكن است اين كاركردها را به روشهاي متفاوتي انجام دهند.همچنين ميتوانيم مصرف كنندگان را به عنوان بازيگراني در نظر بگيريم كه به محصولات متفاوتي احتياج دارند تا به آنها براي ايفاي نقش هاي مختلف كمك كنند. بنابراين گاهی از اوقات بسته به نمايشی که در آن زمان بازی می کنند تصميمات مصرف خود را تغيير می دهند . معيارهايی که در يک نقش خود برای ارزيابی محصولات و خدمات به کار می برند ، ممکن است با نقشهای ديگرشان کاملا متفاوت باشد.
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.
نوع فایل: پی دی اف